1. Organizator konkursu
Organizatorem konkursu jest zespół nauczycieli języków obcych Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu.
2. Cele konkursu:
- Promowanie nauki języków obcych oraz zwrócenie uwagi na korzyści wynikające ze znajomości różnych języków.
- Rozwijanie kreatywności i talentów plastycznych uczniów.
- Zwiększanie świadomości kulturowej i międzynarodowej wśród młodzieży.
3. Uczestnicy konkursu
Konkurs jest skierowany do uczniów Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu.
4. Temat konkursu
Tematem konkursu jest:
"Dlaczego warto się uczyć języków obcych?"
5. Wymogi dotyczące prac
- Prace konkursowe muszą być wykonane samodzielnie i własnoręcznie przez uczestników.
- Technika dowolna (np. rysunek, malarstwo, kolaż, techniki mieszane).
- Prace powinny być wykonane na papierze w formacie max. A3.
- Każdy uczestnik może zgłosić jedną pracę.
- Na odwrocie każdej pracy należy umieścić imię, nazwisko, klasę oraz tytuł pracy.
6. Termin i sposób składania prac
- Prace należy dostarczyć do nauczycieli języków obcych do dnia 23 września.
- Prace zgłoszone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w konkursie.
7. Kryteria oceny
Prace konkursowe będą oceniane przez komisję składającą się z nauczycieli języków obcych według następujących kryteriów:
- Zgodność z tematem – ocena, w jakim stopniu praca nawiązuje do tematu "Dlaczego warto się uczyć języków obcych".
- Oryginalność i pomysłowość – ocena kreatywności w podejściu do tematu.
- Estetyka i staranność wykonania – ocena techniki i dbałości o szczegóły.
8. Nagrody
- Dla autorów najlepszych prac przewidziane są nagrody rzeczowe:
- I miejsce
- II miejsce
- III miejsce
- Dodatkowo zostaną przyznane dwa wyróżnienia.
9. Ogłoszenie wyników
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 27 września na stronie internetowej szkoły.
10. Postanowienia końcowe
- Prace konkursowe nie będą zwracane autorom.
- Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do publikacji prac konkursowych w celach promocyjnych i edukacyjnych.