Głównym celem kampanii jest zbiórka pieniędzy na cele, które określają organizacje partnerskie uczestniczące w akcji.
To jedyna kampania w której organizacje partnerskie wspólnie zbierają pieniądze na swoje cele, wspierają się, zamiast rywalizować!
Kampania Kilometry Dobra to w pełni transparentna kampania. To gwarancja dobrze wydanej złotówki na ściśle określony cel. Sam wybierasz rodzaj pomocy, organizację, której pomagasz oraz cel, który wspierasz.
II edycja „Kilometrów Dobra”
Kampania rozpoczęła się 3 marca 2015 r., a jej finał zaplanowano na 31 maja 2015 r. W tym dniu, organizacje partnerskie podejmą próbę ułożenia nieprzerwanego ciągu z monet o nominale 1 zł w celu pobicia aktualnego rekordu Guinnessa. Obecny rekord należy do austriackiej organizacji BG/ BORG Kirchdorf an der Krems, która 9 grudnia 2011 roku, po prawie roku zbierania pieniędzy, ułożyła ciąg o długości 75,24 km, składający się z miliona jednocentówek euro.
Dlaczego “Kilometry Dobra”?
„Dobro”, ponieważ głównym celem akcji jest pomoc potrzebującym. Wszystkie zebrane pieniądze trafią do konkretnych organizacji partnerskich i zostaną przeznaczone na ich cele.
„Kilometry”, gdyż podczas kampanii organizacje, będą układać odcinki składające się z monet jednozłotowych i spróbują pobić rekord Guinnessa oraz ustanowić rekord Polski.