Regulamin turnieju
1. Drużyna rozgrywa dwie losowe plansze po 10 minut każda W wypadku remisu obowiązuje 5 minutowa dogrywka
2. Nie wolno używać bazooki i przechodzić do zespołu przeciwnika
3. Przy nagłej rezygnacji zawodnika, drużyna kończy mecz w niepełnym składzie
4. Obowiązują identyfikatory szkolne (jeżeli są w szkole)
5. Można przynieść swoją klawiaturę i mysz
6. Nie wolno spożywać posiłków w pracowni komputerowej , można na korytarzu
7. Nie wolno samowolnie opuszczać terenu szkoły, po skończonym meczu, czy też w trakcie przerwy między rozgrywkami
8. Kapitan drużyny odpowiada za wszystkich swoich zawodników , jest w stałym kontakcie z nimi przez cały czas trwania turnieju
9. Można przygotować nazwę drużyny, nie zawierającą wulgarnych terminów
10. Drużyna powinna zgłosić się w pełnym składzie na odprawie w pracowni komputerowej, sala nr.10(na górze) w podanym terminie przez organizatorów turnieju.
11. Walczymy o tytuł najlepszej drużyny i najlepszego strzelca turnieju
12. Po pierwszych eliminacjach wygrane drużyny(8 drużyn)
rozgrywają mecze w podanej kolejności:
1 z 7, 2 z 6,3 z 5,4 z 8, (cztery mecze), następnie 1 z 4, 2 z 3, zwycięscy grają mecz finałowy, pokonani grają o III miejsce
15. Nie wolno używać programów wspomagających ani zmieniać plików w katalogu gry(cheaty)
16. Za używanie ułatwień(skórek) i łamanie regulaminu ban- dyskwalifikacja całej drużyny!
17. W pracowniach, przez cały czas rozgrywek obecni są nauczyciele informatycy i uczniowie sędziowie zawodów
Czas rozgrywek będzie dokładnie podany przez organizatorów po zamknięciu okresu zgłaszania drużyn.
Drużyny z gimnazjum przychodzą do szkoły z nauczycielem, opiekunem.
Przy większej ilości zgłoszonych drużyn z gimnazjum, grają one w oddzielnej kategorii gimnazjum.
Powodzenia w walce!
Niech zwycięży najlepszy! Nagrody czekają ! Organizatorzy