W dniach 11 i 12 października klasa 4 TI/M wraz z wychowawcą Adamem Bastą i nauczycielem Dariuszem Horowskim poznawali okolice Szczawnicy. Z urokliwej turystycznej miejscowości wyruszyliśmy na górskie szlaki w kierunku schroniska na Durbaszce.
Uczniowie naszej szkoły z klas pierwszych technikum brali udział w wykładach w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce. Organizatorem był Instytut Ekonomiczny Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. We wtorek, 13 listopada, uczelnia zorganizowała „Dzień Przedsiębiorczości” dla szkół ponadgimnazjalnych.
9 listopada nasza szkoła obchodziła uroczystość Dnia Odzyskania Niepodległości. W tym roku miała ona szczególny charakter, ponieważ świętowaliśmy sto lat wolnej ojczyzny.
Uczniowie kl. III TOT zapoznają się z ofertą turystyczną Starego Sącza, która dynamicznie rozwija się z roku na rok. Zajęcia praktyczne to doskonała okazja, by każdy zakosztował sportów wodnych, poznał przyjemności, ale także trudności w ich uprawianiu.
Lekcje w terenie to dla uczniów Technikum obsługi turystycznej świetna okazja, aby przetestować wiedzę w praktyce. To, co wydaje się łatwe po przeczytaniu w podręczniku, okazuje się o wiele trudniejsze do wykonania.
W dniach 15 - 19 października uczniowie naszej szkoły: Sonia Jurecka z kl. IV TOT i Karol Królewski z kl. III TM uczestniczyli w wyjeździe studyjnym do Brukseli. Wycieczka została ufundowana przez posła do Parlamentu Europejskiego pana prof. Ryszarda Legutkę. Była to główna nagroda w Szkolnym Konkursie o Krajach Anglojęzycznych.
110 tysięcy złotych – to kwota stypendiów naukowych ufundowanych przez Zarząd Powiatu Nowosądeckiego dla najzdolniejszych uczniów szkół prowadzonych przez Powiat Nowosądecki.
25 października klasa II technikum informatycznego wraz z wychowawczynią Eweliną Pogwizd wybrała się do Parku Trampolin Jamp Mania w Nowym Sączu. Celem wycieczki było wyrabianie nawyku aktywnego spędzania czasu wolnego oraz rozwijanie zainteresowania sportem.
Na zajęciach z diagnostyki i naprawy komputerów uczniowie poznają architekturę nowoczesnych komputerów PC, nabywają umiejętności w lokalizowaniu i usuwaniu usterek, konfliktów sprzętowych, poznają zasady dokonywania modernizacji sprzętu oraz nabywają umiejętności w posługiwaniu się specjalistycznymi narzędziami diagnostycznymi.